Hibi

De wierook van Awaji Island en de lucifers van Harima: Deze twee traditionele industrieën van Hyogo Prefecture ontmoetten elkaar voor het eerst in 2011. De samenwerking begon met het idee van een wierook die als een lucifer kon worden aangestoken en werd gevolgd door 3 jaar van vallen en opstaan. Een aromatisch product met sterke eigenschappen en er werd een geur ontwikkeld, die zelfs niet brak als hij als een lucifer werd geslagen.

De namen van producten en verpakkingen zijn ontwikkeld om de gevoeligheid van het huidige Japan over te brengen. Al die dingen waren ‘ontwerpen’ om een ​​nieuwe manier te creëren om van geuren te genieten.

De merknaam hibi betekent ‘van dag tot dag’, of dagelijks, in het Japans. Het werd gegeven in de hoop dat je het elke dag om je heen zou houden en vrijelijk van de geur zou genieten, passend bij de stemming of gelegenheid van elke dag. Het ontwerp van het logo combineert twee Chinese karakters ‘日’ (dag) die naast elkaar zijn geplaatst.

Natuurlijk “aroma” gedurende 10 minuten elke dag. Steek de lucifer aan door erop te slaan en vertrouw jezelf toe aan de natuurlijke geur die in de lucht opkomt. Hibi is een wierookstokje dat je gemakkelijk kunt aansteken zonder vuur. De wierook van Awaji Island en lucifers van Harima. Geboren uit de ontmoeting van twee traditionele ambachten van de prefectuur Hyogo.

×