Service

Winkel

Ben je niet tevreden met je aankoop? Retourneren kan binnen 8 dagen na aankoop op vertoon van de kassabon. Zonder kassabon nemen wij je retour niet aan. Om te retourneren moet het product in originele staat en verpakking zijn.

 

Afgeprijsde artikelen, maar ook: planten, sieraden, lingerie en zonnebrillen kunnen niet geretourneerd worden.

 

Vragen over je aankopen? Mail ons via info@gekaapt.nl

Online

De levertijd voor bestellingen binnen Nederland is 1 tot 3 werkdagen.

Voor bestellingen voor verzending binnen Europa geldt een levertijd van 2 tot 7 werkdagen.

Bestellingen buiten Europa worden binnen 5 tot 14 werkdagen bezorgd.

 

Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je per e-mail een track&trace nummer. Zo kun je de status van je verzending steeds volgen.

 

Pakketten binnen Nederland: € 4,95

Gratis wanneer je het zelf komt ophalen in Amsterdam.

Zodra je betaling voor ons zichtbaar is nemen we contact op om een afspraak met je te maken.

Gratis bij bestellingen binnen Nederland vanaf € 75,-

 

Verzendkosten buiten Nederland:

€   9,95 België, Duitsland, Frankrijk

€ 14,95 UK

€ 24,95 Rest wereld

 

Ben je niet tevreden met je aankoop? Stuur dan het product binnen 14 dagen (in originele staat en verpakking) naar ons terug:

 

Gekaapt

Afd. Retouren

Kinkerstraat 320-324

1053 GD AMSTERDAM

 

Na ontvangst en controle van het teruggestuurde product, ontvang je binnen 3 werkdagen zowel het aankoopbedrag van het product als de verzendkosten op je rekening.

 

De kosten van het terugzenden zijn voor rekening van de koper. Wij adviseren je om bij duurdere producten deze verzekerd te retourneren. Teruggezonden producten die beschadigd zijn, worden niet vergoed.

 

WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEREN JULLIE?

 

Je kunt met de volgende betaalmethoden bij www.gekaapt.nl veilig afrekenen:

 

iDEAL
Als je internetbankiert, kun je direct gebruik maken van iDEAL zonder dat je je daarvoor apart hoeft aan te melden. Deze betaalmethode is geschikt voor rekeninghouders van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank. Bij deze betaalmethode handel je tijdens het bestelproces de betaling af via je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde online betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

 

Bankoverschrijving
Je kunt bij ons ook via een bankoverschrijving betalen. Je maakt dan het bedrag over naar het rekeningnummer wat in de orderbevestiging staat, deze ontvang je per mail. Vermeld bij je overschrijving het betreffende factuurnummer. Wanneer wij de betaling hebben ontvangen versturen we je bestelling meteen! Let op: de verwerkingstijd van een overschrijving kan soms zo’n 2 werkdagen in beslag nemen. Dit is afhankelijk van de bank waar je bankiert.

 

PayPal
Een PayPal-rekening kun je gebruiken als je digitale portemonnee. Een veilige en handige plek waar je jouw betaalmethodes bewaart en eenvoudig hanteert. Je hoeft niet je creditcardgegevens te onthouden of je kaartlezer te zoeken. Het enige wat je nodig hebt, is je e-mailadres en zelfgekozen PayPal-wachtwoord.

 

Creditcard
Je wordt doorverwezen naar de site van PayPal. Als je niet met je PayPal account wilt betalen kies je de debet of credit card optie. Je wordt dan gevraagd om je factuur adres en credit card informatie in te vullen. Je wordt ook gevraagd of je die informatie bij PayPal wilt opslaan. Zet het vinkje uit als je dit niet wilt. Je moet wel je e-mailadres opgeven zodat PayPal je een betaalbewijs kan mailen.